Ezért 2021-ben létrejött az Egészségvonal, amely az Egészségvonal Contact Centerből és az egeszsegvonal.gov.hu lakossági portálból áll. A szolgáltatás célja a lakosság tájékoztatása az egészséget érintő hiteles információk átadásával, az egészségügyi ellátórendszer működésének bemutatása, és a lakosság támogatása a különböző ellátási formák közt történő eligazodásban.
Az egeszsegvonal.gov.hu lakossági portálon keresztül megtalálhatók az alábbiak:
· valamennyi egészségügyi szolgáltatásra, ellátásra vonatkozó leírás
és az azok igénybevételéhez kapcsolódó információk;
· az egészséges életmódra, az egészségmegőrzésre és
a szűrővizsgálatokra vonatkozó célzott leírások;
· betegségek, tünetek és orvosi beavatkozások közérthető leírásai;
· gyógyszerek részletes leírásai, betegtájékoztatók.
A Contact Center munkatársai 0-24 órában elérhetők a 1812-es számon.